۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۱۹

در تماس‌ تلفنی با وزیر کشور و رییس آتش نشانی تهران صورت گرفت؛

پیگیری مخبر از آخرین وضعیت آتش سوزی در بیمارستان گاندی

پیگیری مخبر از آخرین وضعیت آتش سوزی در بیمارستان گاندی

مخبر در گفت وگوی تلفنی با وزیر کشور و رییس آتش نشانی تهران، ضمن پیگیری آخرین وضعیت آتش سوزی در بیمارستان گاندی بر آمادگی همه دستگاه‌های امدادی برای رسیدگی به حادثه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مخبر معاون اول رییس‌جمهور در گفتگوی تلفنی با وزیر کشور، رییس سازمان مدیریت بحران، رییس آتش نشانی تهران و رییس بیمارستان گاندی، ضمن پیگیری آخرین وضعیت آتش سوزی در بیمارستان گاندی تهران، بر آمادگی همه دستگاه‌های امدادی برای رسیدگی به حادثه مذکور تاکید کرد.

مخبر در این تماس‌های تلفنی با احمد وحیدی و آقایان نامی، محمدی و بنی اسد، پشتیبانی لازم از دستگاه‌های امدادی و درمانی در پی آتش سوزی در بیمارستان گاندی تهران را ضروری دانست و از مسئولان مربوطه خواست تا پایان عملیات مهار آتش سوزی و کمک رسانی به مجروحان و بیماران، حادثه مذکور را پیگیری کرده و تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت موجود به کار ببندند.

وزیر کشور، رییس سازمان مدیریت بحران، رییس آتش نشانی تهران و رییس بیمارستان گاندی نیز در این تماس‌های تلفنی آخرین وضعیت حادثه را تشریح و از تلاش همه دستگاه‌های امدادی برای مهار بحران و همه دستگاه‌های مسئول و اجرایی برای پشتیبانی و رسیدگی به حادثه دیدگان خبر دادند.

کد خبر 6004642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha