۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸

برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛

نصیرشلال با تیم ملی وزنه برداری نرفت/ دبیر فدراسیون: بی‌خبرم!

 نصیرشلال با تیم ملی وزنه برداری نرفت/ دبیر فدراسیون: بی‌خبرم!

نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، تیم ملی را برای مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان همراهی نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی وزنه‌برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با سه وزنه‌بردار مرد راهی ازبکستان شد. مسابقات قهرمانی آسیا یکی از رقابت‌های گزینشی المپیک به حساب می‌آید. علیرضا عباسپور، علی عالی پور و عبدالله بیرانوند سه نماینده وزنه‌برداری ایران در این مسابقات است. نکته جالب توجه اینکه در این مسابقات نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری تیم را همراهی نکرد.

وحید ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به دلیل عدم همراهی نواب نصیرشلال با تیم ملی اعزامی به ازبکستان گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم از خود آقای نصیرشلال این موضوع را بپرسید.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که آیا عدم همراهی نواب نصیرشلال به خاطر دلخوری است که با اعضای کمیته فنی به وجود آمده، گفت: چه دلخوری! من از آن اطلاعی ندارم. حتماً نواب نصیرشلال کاری داشته که نتوانسته تیم را همراهی کند.

عدم همراهی نواب نصیرشلال با تیم اعزامی به ازبکستان در شرایطی اتفاق افتاد که پیش از این بین اعضای کمیته فنی و سرمربی تیم بر سر اعزام نفرات به مسابقات قهرمانی آسیا اختلاف نظرهایی به وجود آمده بود و حالا باید دید این عدم همراهی به این دلیل بوده است یا خیر.

کد خبر 6014032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha