۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری اردبیل:

۴۰ میلیون درخت در استان اردبیل کاشته می‌شود

۴۰ میلیون درخت در استان اردبیل کاشته می‌شود

اردبیل- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: در طرح ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور، در تحقق سهم کاشت ۴۰ میلیون درخت در استان اردبیل نیز سپاه استان مشارکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قلیزاده بعد از ظهر یکشنبه در جلسه وبیناری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل، اظهار کرد: به دلیل چالش‌ها و مشکلات زیست محیطی که در سطح جهان وجود دارد، توجه به منابع طبیعی و کاشت درخت به منظور افزایش سرانه فضای سبز جهانی در دستور کار کشورها قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب به موضوع درخت و درختکاری اهمیت زیادی می‌دهند و در اسفند سال گذشته نیز با کاشت سه نهال این موضوع را نشان دادند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: اگر هر ایرانی بتواند در سال سه اصله نهال بکارد، به هدف‌گذاری یک میلیارد در طی چهار سال به راحتی دست خواهیم یافت.

قلیزاده افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج به دلیل ارتباط گسترده که با مردم دارند، می‌توانند حلقه متصل‌کننده منابع طبیعی و مردم باشند تا بتوانیم این طرح را در بین مردم ترویج و نهادینه کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: در بحث درختکاری و نهال‌کاری، سپاه و بسیج همیشه پای کار بوده‌اند و کارهای خوبی توسط این نهاد انجام شده است.

کد خبر 6014279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      0 0
      خدا کنه که این اتفاق بیفته چون اردبیل و سرعین از لحاظ درخت خیلی محروم است متاسفانه