۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۳۵

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی خبر داد؛

افزایش ۱۴ هزار متر مربع به فضای درمانی تامین اجتماعی مرکزی

افزایش ۱۴ هزار متر مربع به فضای درمانی تامین اجتماعی مرکزی

اراک- مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: ۱۴ هزار و ۱۱۵ متر مربع به فضای درمانی تامین اجتماعی این استان در دولت سیزدهم اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سهرابی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در دولت سیزدهم بالغ بر ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار خدمت سرپایی و ۷۰ هزار خدمت بستری ارائه شده، بالغ بر ۳۵ هزار عمل جراحی همچنین بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ تولد در مراکز بیمارستانی انجام شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: در ۲ سال اخیر ۱۰ کلینیک دیابت و فشار خون در مراکز زیرمجموعه تأمین اجتماعی تشکیل شده و ۱۱۳ هزار پرونده مربوط به بیماران سالمند در خصوص بیماری‌های مزمن تشکیل شده است.

سهرابی افزود: ۳ بیمارستان تأمین اجتماعی در اراک، ساوه و شازند تأمین اجتماعی فعال است که بیمارستان شازند به تمامی مردم شهرستان ارائه خدمت می‌کند و ۱۴ درصد از بخش درمان در حوزه بستری، سهم سازمان تأمین اجتماعی در استان است.

سهرابی صیانت مالی از بیمه شدگان و کاهش پرداخت از جیب را در اولویت اقدامات مدیریت درمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: در استان مرکزی نزدیک به ۲۵۸۰ پرونده برای این زوجین تشکیل و ۷۰ میلیارد ریال در راستای حمایت از این جامعه هدف پرداخت شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲ هزار و ۶۷۲ پرونده برای بیماران صعب العلاج استان مرکزی تشکیل و بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به این بیماران پرداخت شده است.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بالغ بر ۱۹۰ نیرو جذب شده، گفت: در ۲ سال اخیر، ۱۱ طرح توسعه‌ای و افتتاحی با اعتباری بالغ بر ۳۷ هزار میلیارد ریال اجرا و ۱۴ هزار و ۱۱۵ مترمربع به فضای درمانی در استان نیز اضافه شده است.

سهرابی با بیان اینکه سازمان در خصوص پرونده الکترونیک گام‌های بلندی برداشته است، گفت: استان مرکزی سال گذشته در حوزه نسخه رتبه نخست را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی رایگان برای افراد بالای ۶۵ سال در مراکز غیرملکی سازمان از دیگر خدمات این ارگان است‌، گفت: این سازمان دومین تولید کننده خدمات درمانی است.

کد خبر 6015535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha