۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۱۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

آمار معتکفین خراسان جنوبی ۱۰ هزار نفر بیشتر از سال گذشته بود

آمار معتکفین خراسان جنوبی ۱۰ هزار نفر بیشتر از سال گذشته بود

بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته در خراسان جنوبی ۱۱ هزار و ۵۵۲ نفر معتکف داشتیم که این آمار در سال جاری به ۲۱ هزار و ۵۵۶ معتکف رسید.

حجت الاسلام حجت سالاری مکی صبح سه شنبه در افتتاحیه نمایشگاه مدرسه انقلاب «با محوریت موضوعی روایت دوگانه استعمار و استقلال» اظهار کرد: در سال گذشته در خراسان جنوبی ۱۱ هزار و ۵۵۲ نفر معتکف داشتیم که این آمار در سال جاری به ۲۱ هزار و ۵۵۶ معتکف رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در واقع حدود ۱۰ هزار نفر به جمعیت معتکف استان افزوده شد، بیان کرد: ۸۰ درصد معتکفان خراسان جنوبی از دانش آموزان ما بودند که یک اتفاق مثبت می‌شود.

سالاری مکی با تأکید بر اینکه بسیاری از معلمان با دانش آموزان خود در مراسم اعتکاف شرکت کرده بودند، ادامه داد: همچنین در مدارس کرسی‌های آزاد اندیشی و جلسات پرسش و پاسخ را نیز دنبال کرده ایم که مورد اقبال نوجوانان قرار گرفت.

وی ادامه داد: برخی از جوانان و نوجوانان به استکبار و معاندان به چشم دشمن نگاه نمی‌کنند و از این جهت در اغتشاشات سال گذشته تصور می‌کردند که آنان دلسوز هستند و از این جهت دروغ‌هایشان را باور کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کسی که می‌خواهد افول آمریکا را روایت کند باید مطالعه جدی داشته باشد، گفت: باید بدانیم که آمریکا در کدام بخش محبوبیت اجتماعی، اقتصادی، گفتمانی و یا نظامی رو به افول رفته است.

سالاری مکی اظهار کرد: هنوز فراموش نکرده‌ایم که در زمان پهلوی بر روی فیش حقوقی مستشاران آمریکایی در ایران مبلغی به عنوان «حق توحش» نوشته شده بود و همه این به صورت مستند ثبت در تاریخ شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در یک جنگ شناختی هستیم، یادآور شد: در راستای روشنگری نسل نو باید روایتگری دقیقی از تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس داشته باشیم.

کد خبر 6015926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha