۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۴۷

شهردار گرگان:

۴۵ پروژه عمرانی در گرگان افتتاح شد

۴۵ پروژه عمرانی در گرگان افتتاح شد

گرگان- شهردار گرگان با اشاره به اینکه ۴۵ پروژه عمرانی در گرگان افتتاح شد، افزود: این پروژه ها با اعتبار ۳۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدرضا سیدالنگی، عصر شنبه در مراسم متمرکز افتتاح پروژه‌ها در محله کوی عرفان گفت: امروز همزمان با این مراسم از ۴۶ پروژه دیگر که طی یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ پروژه عمرانی در گرگان افتتاح شد، افزود: این پروژه‌ها با اعتبار ۳۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می‌رسد.

به گفته شهردار گرگان پروژه‌های جدید در قالب طرح فجر تا فجر با رویکرد توجه به محلات محروم و کم‌برخوردار شهر گرگان انجام می‌شود.

وی رفع معضل ترافیکی ضلع جنوبی روگذر شهید قندهاری میدان ترمینال را از پروژه‌های مهم شهر گرگان دانست و افزود: از ۴۵ هزار مترمربع موجود هفت هزار مترمربع به معبر و چهار هزار مترمربع آن به فضای سبز تبدیل می‌شود.

سید النگی با اشاره به اینکه گرگان دارای ۲۱ محله کم‌برخوردار است، یادآور شد: امسال برای محرومیت‌زدایی این محلات ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

کد خبر 6020315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha