۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

دشمن با ناکارآمد جلوه دادن انتخابات به دنبال مایوس کردن مردم است

دشمن با ناکارآمد جلوه دادن انتخابات به دنبال مایوس کردن مردم است

مشگین شهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دشمنان ایران سعی دارند با ناکارآمد نشان دادن اصل انتخابات مردم را از تعیین سرنوشت خود مایوس کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزده صبح چهارشنبه در گردهمایی حافظان قرآن، داوطلبان تربیت معلمان قرآنی با موضوع سبک زندگی قرآنی و جهاد تبیین در مشگین شهر اظهار کرد: امروز ما در یک نبرد تمدنی با دنیا قرار داریم که افسران و فرماندهان این نبرد جهادگران تبیین به عنوان جریان سازان آن هستند.

وی با بیان اینکه حضور مردم و شرکت گسترده آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمودی از جهاد تبیین برای نشان دادن عظمت و قدرت ایران برای جهان بود، خاطرنشان کرد: این حضور در مقابل دیدگان مردم دنیا افتخار آفرینی بزرگ و برگ زرینی دیگری در دفتر افتخارات انقلاب بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به اینکه وسعت نگاه و حرکت جهادگران تبیین باید در راستای تحقق اهداف نبرد تمدنی باشد، تصریح کرد: تبیین فرهنگ اسلامی برای مردم جهان و آگاه کردن آنان از ابعاد و زوایای مختلف این فرهنگ وظیفه اصلی جهادگران تبیین است.

جعفرزاده دومین گام در تحقق جهاد تبیین را گام نهادن در مسیر سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: تمام تلاش جبهه باطل و دشمنان بر این است تا جامعه اسلامی به ویژه شیعیان را از گردونه جهانی خارج کنند اما جهاد تبیین در این راستا مهمترین نقش را ایفا خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به نزدیکی انتخابات ۱۱ اسفند بیان کرد: در موضوع انتخابات باید همه ما در جایگاه مبلغان اصل نظام وارد شویم چرا که امروز دشمن با ایجاد شبهه در مسیر انتخابات و ناکارآمد نشان دادن آن در پی تخطئه این حضور مردمی و ناامید کردن اقشار مختلف جامعه از تعیین سرنوشت خودشان است.

جعفرزاده برگزاری انتخابات را دمیدن روح تازه در کالبد نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به برکت همین حضور روز به روز در دنیا متعالی تر و پیشرفته تر می شود و هیچ نیرویی نمی تواند این عظم و قدرت را به انزوا بکشاند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما در عمل به تکلیف انتخابات انتخاب فرد اصلح برای حضور در مجلس است تا بتواند با گره گشایی از مشکلات مردم اسباب رضایت مردم از نظام اسلامی را فراهم کنند.

کد خبر 6024018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha