۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۴۷

رییس کل دادگستری زنجان:

املاک دستگاه‌های اجرایی در زنجان مستندسازی شود

املاک دستگاه‌های اجرایی در زنجان مستندسازی شود

زنجان-رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی با هدف حفظ بیت المال باید هرچه سریعتر نسبت به مستند سازی املاک و اراضی تحت مدیریت و نظارت خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی فرجی برحق روز چهارشنبه در هفتمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه در خصوص اعمال ماده هشت قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها افزود: قانون مذکور باید برای همه اقشار مردم یکسان اجرا شود.

وی همچنین بر پیگیری مسائل مربوط به حد نگاری تاکید کرد و اظهار داشت: در راستای تحقق تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حد نگاری باعث کاهش اختلافات ملکی مردم و تزریق آرامش روانی به جامعه می‌شود، مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی نسبت به این موضوع مهم توجه کنند.

حجت الاسلام فرجی برحق همچنین بر حل مشکل شهرک محمدیه خرمدره اشاره کرد و گفت: باید مشکلات ساکنان این شهرک با راهکار قانونی و با نظر کمک به مردم در اسرع وقت پیگیری شود.

وی یادآور شد: این موضوع نیازمند ارجاع به کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از حضور باشکوه ملت شریف ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی، تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و انقلاب، مسؤولیت ما را نسبت به خدمت مضاعف به مردم سنگین‌تر کرده است.

کد خبر 6024451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha