۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵

رییس مرکز مدیریت راه‌های جاده‌ای استان زنجان:

تردد در جاده‌های کوهستانی زنجان با زنجیرچرخ امکانپذیر است

تردد در جاده‌های کوهستانی زنجان با زنجیرچرخ امکانپذیر است

زنجان-رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به بارش‌های اخیر، در حال حاضر تردد در جاده‌های کوهستانی زنجان با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه با ورود سامانه بارشی به استان از هفته گذشته، شاهد بارش باران و برف در مناطق مختلف هستیم، اظهار کرد: این بارش‌ها در مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان به صورت برف بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شاهد بارش برف در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی استان هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر این مناطق، انتظار داریم رانندگان هنگام تردد از گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی زنجان حتماً زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

محمدی در خصوص اینکه در حال حاضر کدام جاده‌های زنجان درگیر برف است، یادآور شد: هم‌اکنون تردد در مسیرهای زنجان به طارم و تهم به چورزق به دلیل شرایط برفی با زنجیرچرخ انجام می‌شود.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با یادآوری اینکه عوامل راهداری در چنین شرایطی در آماده‌باش کامل بوده و مسیرها را برای تردد رانندگان، ایمن‌سازی می‌کنند، اضافه کرد: در حال حاضر تردد در جاده‌های اصلی و شریانی استان جریان دارد.

محمدی با توصیه به هم‌استانی در خصوص اجتناب از انجام سفرهای غیرضروری و خودداری از تردد در جاده‌های کوهستانی، گفت: تاکید می‌شود رانندگان قبل از انجام سفر حتماً از وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ اطلاع یابند.

کد خبر 6026660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha