وزیر دارایی رژیم صهیونیستی:

بازگرداندن اسیران مهم‌ترین موضوع برای ما نیست!

بازگرداندن اسیران مهم‌ترین موضوع برای ما نیست!

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی بازگرداندن اسیران صهیونیست نزد مقاومت در غزه را مهم‌ترین موضوع برای این رژیم ندانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، بتسییل اسموتریچ وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد: مهم‌ترین موضوع برای ما بازگشتن اسیران به هر قیمتی نیست، بلکه موضوع مهم نابودی حماس است.

اسموتریچ ادامه داد: کسانی که خواهان امضای توافق تبادل اسیران به هر قیمتی هستند، برای اسرائیل زیان به ارمغان می‌آورند و احتمال بازگرداندن اسیران را کاهش می‌دهند.

از سوی دیگر یاییر لاپید رئیس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان اسموتریچ گفت: موضع اسموتریچ در خصوص بازگرداندن اسیران ننگی اخلاقی است.

روز گذشته نیز لاپید در سخنان دیگری اعلام کرد که کابینه رژیم صهیونیستی اعتماد آمریکا و جامعه بین‌الملل را از دست داده و این رژیم به تغییر نیاز دارد. لاپید تاکید که رژیم صهیونیستی نیازمند آن است که در سطح سیاسی اعتماد هواداران خود را بازیابی کند.

وی با اشاره به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: فردی که در این موضوع شکست خورده است، نمی‌تواند اصلاحاتی را به انجام برساند.

رئیس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی بیان کرد که کابینه این رژیم کاری به جز بگومگو و نزاع با آمریکایی‌ها انجام نمی‌دهد و هیچ طرح و برنامه‌ای برای بازگرداندن شهرک‌نشینان به شمال سرزمین‌های اشغالی ندارد.

کد خبر 6033242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha