۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه از ضروریات انتخابات است

مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه از ضروریات انتخابات است

سرعین- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مشارکت حداکثری همراه با انتخاب آگاهانه از ضروریات در امر انتخابات است که باید با جدیت مورد توجه عموم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده شامگاه پنجشنبه در همایش طلایه‌داران انقلاب اسلامی با محوریت مشارکت حداکثری در شهرستان سرعین، به تبیین اهمیت حضور پرشور در انتخابات پرداخت.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه، این ماه را زمینه برای ورود به ماه رمضان عنوان کرد و گفت: طبق برنامه هر ساله قبل از ماه رمضان، ماه محرم و مناسبات مهم تبلیغی در هر شهرستان، نشست‌های هم‌اندیشی با حضور صاحبان فکر و اندیشه و صاحبان اثر در نبرد تمدنی برگزار می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: ماه رمضان بهترین فرصت توسعه فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی است که در همایش‌های ویژه روحانیون در مورد اولویت‌های فرهنگی، جریان اجتماعی و قرآنی تصمیم‌گیری انجام داده و با بررسی اولویت‌ها به تدوین برنامه می‌پردازیم.

حجت‌الاسلام جعفرزاده تقارن ماه رمضان با بهار طبیعت را فرصتی برای سوق دادن قلوب مؤمنان به سمت معنویت و طراوت روحی عنوان کرد و افزود: بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی معنویت‌بخشی به عالم است که باید در ارج نهادن به ایام و مناسبات ملی و مذهبی به ویژه ماه رمضان، مسئولان هیأت امنای مساجد، روحانیون و فعالان فرهنگی و تبلیغی مساجد را برای حضور مردم مهیا سازند.

وی به مسأله مهم و سرنوشت‎‌ساز انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: ۲۲ بهمن امسال مردم با حضور خود در جشن بزرگ انقلاب، تاریخی ماندگار در انقلاب اسلامی خلق کردند و در ۱۱ اسفندماه نیز حماسه دیگری در راستای تکریم شرافت انسانی و برخورداری از حق تعیین سرنوشت کشور رقم خواهند زد.

شناسایی ۲ هزار بانوی فعال فرهنگی و اثرگذار در استان اردبیل

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود یادآور شد: در ماه رمضان برنامه‌های معتددی از جمله اعزام مبلغان، جشنواره بزرگ با نور با حضور بانوان اثرگذار و شاخص فرهنگی اردبیل، توجه به تبلیغ دینی در فضای مجازی و رسانه، جزءخوانی قرآن در مساجد، انس با قرآن و تدوین محتوا با عنوان آیه‌های محوری و جهاد تبیینی متناسب با نیازهای فرهنگی جامعه از جمله برنامه‌های فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده بر ضرورت عمل به فرامین رهبری در زمینه انتخابات تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران اکنون در نبرد جبهه نرم فرهنگی قرار دارد و به فرموده مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری همراه با انتخاب آگاهانه از ضروریات در امر انتخابات است که باید با جدیت مورد توجه عموم قرار گیرد.

در این مراسم امام جمعه سرعین نیز از توجه و همراهی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در توسعه و تقویت برنامه‌های فرهنگی در این شهر توریستی تقدیر و قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام محمد شیرعلیپور گفت: مردم همیشه در صحنه شهرستان سرعین با حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای ایران اسلامی تجدید پیمان می‌کنند.

کد خبر 6035179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha