۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۰۲

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب سیستان وبلوچستان خبر داد؛

انسداد راه ارتباطی ۴۰ روستا و۱۳ محور در جنوب سیستان وبلوچستان

انسداد راه ارتباطی ۴۰ روستا و۱۳ محور در جنوب سیستان وبلوچستان

ایرانشهر- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: سیلاب راه ارتباطی ۴۰ روستا و ۱۳ محور ارتباطی در جنوب استان را مسدود کرد.

شهرام مبارکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از مسدود شدن ۱۳ محور اصلی، فرعی و روستایی در جنوب استان خبر داد و افزود: براثر بارندگی‌های اخیر، شاهد سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های محلی در جنوب استان بودیم که این موضوع تا این لحظه با عث مسدود شدن محورهای اصلی دلگان _ ایرانشهر، دلگان_ذهکلوت، محورهای فرعی قصرقند_نیکشهر، قصرقند_ جکیگور، نیکشهر_ بنت، اسپکه_چانف، اسپکه_مسکوتان، فنوج_اسپکه، فنوج_کتیج_رمشک و ایرانشهر_ مهرستان، ایرانشهر خیرآباد، فنوج بنت و محور روستایی چاهان_ زرآباد شده است.

وی با اشاره به آماده باش کامل ۵۰ گشت راهداری در قالب ۳۴۰ نیروی راهدار و ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری عملیات بازگشایی محورهای مسدود شده در حال انجام است.

انسداد راه ارتباطی ۴۰ روستا در جنوب استان

مبارکی در خبری دیگر گفت: پس از بارندگی و سیلاب اخیر که منجر به طغیان رودخانه فصلی کاجو در شهرستان قصرقند شده، راه ارتباطی بیش از ۴۰ روستای این شهرستان مسدود شده که با تلاش امدادگران و راهداران، این محورها در حال بازگشایی اند.

این مقام مسؤول از اعزام راهداران به این محورها برای بازگشایی خبر دادو اضافه کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل‌ها، آبنماها و ریزش‌برداری کامل محورهای روستایی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مسدود شده هستند.

وی خاطرنشان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های جنوب استان مطلع شوند.

کد خبر 6038090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha