حمله موشکی گسترده حزب‌الله لبنان علیه پایگاه صهیونیستی «میرون»

حمله موشکی گسترده حزب‌الله لبنان علیه پایگاه صهیونیستی «میرون»

حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم غزه و واکنش به حمله دیروز صهیونیست‌ها به بعلبک عملیات کم‌سابقه‌ای را ضد یک پایگاه نظامی اسراییل انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المیادین، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به پایگاه مراقبت هوایی میرون در کوهستان‌های جرمق با تعداد زیادی از موشک‌های خود خبر داد که از چندین سکوی پرتاب موشک شلیک شده است.

حزب الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد که حمله به پایگاه میرون در حمایت از مردم غزه و واکنش نسبت به تجاوزگری رژیم صهیونیستی به اطراف شهر بعلبک در منطقه بقاع صورت گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در توصیف این عملیات موشکی اعلام کردند که تعداد زیادی از موشک‌های لبنانی از این کشور به سمت منطقه میرون شلیک شده و صدای چندین انفجار در منطقه به گوش رسیده است.

رژیم صهیونیستی دیروز حمله‌ای موشکی به عمق خاک لبنان در اطراف منطقه شهر بعلبک واقع در شرق لبنان انجام داد. ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر مدعی شد که اهداف وابسته به حزب الله لبنان را در جنوب این کشور هدف قرار داده است.

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد که حمله اسرائیل به منطقه بعلبک واقع در شرق لبنان برای اولین بار بعد از گسترش تنش‌ها بین دو طرف صورت می‌گیرد.

کد خبر 6038610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha