۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴

مدیرکل هواشناسی خراسان‌جنوبی خبر داد؛

«ماهمیران»رکوردار بیشترین میزان بارندگی/دوسانت برف بر بیرجند نشست

«ماهمیران»رکوردار بیشترین میزان بارندگی/دوسانت برف بر بیرجند نشست

بیرجند- مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیشترین میزان باران طی ۲۴ ساعت گذشته در استان «ماهمیران» با ۲۵ سانتی متر بوده است، گفت: بارش برف در بیرجند نیز دو سانتی متر بوده است.

علیرضا خندان رو در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه خوشبختانه طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد بارش رحمت الهی در نقاط مختلف خراسان جنوبی بوده‌ایم، اظهار کرد: بیشترین میزان باران طی ۲۴ ساعت گذشته در خراسان جنوبی «ماهمیران» با ۲۵ سانتی متر و بیشترین مقدار بارش برف نیز «دوست آباد» با ۱۶ سانتی متر برف بوده است.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی بیان کرد: بارش باران در بیرجند نیز ۵ سانتی متر و میزان بارش برف نیز دو سانتی متر بوده است.

خندان رو با اشاره به اینکه امروز نیز شرایط بارش باران و برف در خراسان جنوبی فراهم است، گفت: البته از صبح فردا سامانه ضعیف می‌شود ولی از بعد از ظهر چهارشنبه انتظار ورود سامانه بارشی دیگری در خراسان جنوبی را داریم.

وی بیان کرد: این سامانه در ابتدا به صورت رگبار باران و بعد وزش باد و باران و در نهایت بارش برف به ویژه در مرکز، شرق و شمال شرق استان خواهد بود و فعالیت این سامانه تمام شهرستان‌های خراسان جنوبی را در بر خواهد گرفت.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین به واسطه وضعیت جوی خراسان جنوبی هشدار نارنجی نیز صادر شده است و در این راستا از شهروندان عزیز درخواست می‌شود نکات ضروری در بیانیه هواشناسی برای هشدار نارنجی را جدی بگیرند.

کد خبر 6038739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha