۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

مشارکت بالای مردم تضمین‌کننده امنیت و سلامت انتخابات خواهد بود

مشارکت بالای مردم تضمین‌کننده امنیت و سلامت انتخابات خواهد بود

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۱ اسفند تضمین‌کننده امنیت و سلامت انتخابات خواهد بود.

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مقام معظم رهبری از ابتدای امسال بر چهار اصل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخاباتی تاکید کرده و بر همین اساس از آحاد مردم خواسته‌اند تا در انتخابات روز جمعه با قوت و قدرت حاضر باشند.

وی تصریح کرد: در سخنرانی معظم‌له که از رسانه‌ها پخش شد، تاکید بر تأثیرگذاری آرای مردم و مشارکت بالا در پیشبرد بهتر امور بود به طوری که حضرت آقا اعلام کردند که با وجود گلایه‌ها و ناراحتی مردم در حوزه‌های معیشتی و اقتصادی با حضور حداکثری می‌توان به تغییر و تحول اساسی در کشور امیدوار بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ما یقین داریم که ۱۱ اسفند به میدان عزت و عظمت ملت ایران در نمایشی مقتدر تبدیل خواهد شد که نظام غرب نیز از این حضور بهت‌زده خواهد شد.

نیکزاد افزود: در کنار ناراحتی‌ها و گلایه‌های مردمی، آنچه که آحاد جامعه را به پشتیبانی از نظام امیدوار می‌کند، تلاش مسئولان و خدمتگزاران صدیقی است که شبانه‌روز برای گره‌گشایی از مشکلات سعی جدی و وافری دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همین حضور و مشارکت بالا می‌تواند به تضمین امنیت و سلامت انتخابات کمک کند و در کنار آن رقابت‌های خوبی نیز در این مدت انجام شده و همچنان انتظار می‌رود اخلاق‌مداری، اصل رقابت سالم و تنگاتنگ باشد.

نیکزاد اضافه کرد: مردم ما در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف ثابت کردند که این انقلاب همچنان در گذر از پیچ و خم‌های متعدد نیاز به همراهی و حضور آنها دارد و قطعاً این حضور می‌تواند صلابت و اقتدار واقعی را برای کشور به همراه داشته باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نیروهای مسلح کشورمان نیز تأمین‌کننده امنیتی خواهند بود تا اضلاع انتخابات ۱۱ اسفند کامل شده و در این پازل حضور باشکوه ملت می‌تواند بزرگترین نقش‌آفرینی را داشته باشد.

کد خبر 6040894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha