۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۴

فرماندار کردکوی:

مردم با حضور خود در پای صندوق رای باعث شکوه ایران خواهند شد

مردم با حضور خود در پای صندوق رای باعث شکوه ایران خواهند شد

کردکوی- فرماندار کردکوی گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای همچون روز ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد و باعث شکوه ایران اسلامی در دنیا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشته ترک، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام فرایند انتخابات با همراهی، هم افزایی و همدلی ستاد برگزاری انتخابت در شهرستان کردکوی در حال انجام است.

وی افزود: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی همچون روز ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد و باعث شکوه ایران اسلامی در دنیا خواهند شد.

فرماندار شهرستان کردکوی: با درایت ستاد انتخابات کشور برنامه‌های تبلیغی برای این دوره از نامزدها تدبیر شده است که یکی از اقدامات مهم ایجاد ۶ کانال تلویزیونی برای آنها بود فضای خوبی را ایجاد کردند تا مردم بتوانند در جریان صحبت‌ها و برنامه‌های نامزدها قرار بگیرند تا انتخاب خود را به درستی انجام دهند.

ترک با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات در شهرستان کردکوی ۱۲ مکان برای نامزدها در نظر گرفته شد تا بتوانند برنامه‌های خود به مردم ارائه دهند، افزود: در مدت تبلیغات هیچ آلودگی برای بی اخلاقی مشاهده نکردیم و در تمام مدت اخلاق حاکم بود و نامزدها در کنار همدلی و وفاق خود را به مردم معرفی کردند.

فرماندار شهرستان کردکوی گفت: بر اساس آخرین تغییراتی که ما داشتیم ۴۱ نفر به عنوان نامزد انتخاباتی در غرب استان وارد میدان رقابت شدند و اکنون فضا خوبی در شهر کردکوی برای برگزاری انتخابات فراهم شده است.

کد خبر 6040977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha