۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸

فرماندار نور:

۱۳۲ صندوق آرای مردم شهرستان نور را جمع آوری می کنند

۱۳۲ صندوق آرای مردم شهرستان نور را جمع آوری می کنند

نور- فرماندار نور گفت: ۱۳۲صندوق، آرای مردم شهرستان را در انتخابات جمع آوری می کنند که ۶۹ صندوق سیار است.

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن پولادی بعدازظهر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: تعداد کاندیدای نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد ۴۶ نفر بودند که با انصراف ۱۸ نفر، تعداد نامزدها به ۲۸ نفر رسیده که در این عرصه انتخاباتی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

پولادی افزود: به تفکیک در شهرستان نور، ۱۳۲ شعبه و در شهرستان محمودآباد ۱۱۰ شعبه اخذ رأی وجود دارد و بیش از هزارنفر از عوامل اجرایی امروز و فردا در این راستا به آماده‌سازی شعبات و نیز اخذ رأی مشغول به فعالیت خواهند بود.

این مسؤول تصریح کرد: در حوزه انتخابیه این دو شهرستان، نور به عنوان حوزه انتخابیه مرکزی و حوزه محمودآباد، سرخرود، بلده و چمستان به عنوان شعبات فرعی اخذ رأی این حوزه است.

وی همچنین با اشاره به اخذ رأی در مناطق بالادست گفت: عوامل اجرایی که باید در مناطق بالادست به اخذ رأی بپردازند نیز با تدابیر اندیشیده شده از چند روز گذشته در محل حاضر هستند و نیروهای راهداری جهت بازگشایی محورهای مسدود در منطقه بلده، منطقه میانبندبخش مرکزی و منطقه بالادست بخش چمستان مشغول به کار هستند.

فرماندار نور تعداد صندوق‌های سیار را ۶۸ صندوق روستایی و یک صندوق سیار در حوزه شهری عنوان کرد که با حضور در بیمارستان، زندان و دستگاه‌های اجرایی همچون فرمانداری به اخذ رأی خواهد پرداخت.

کد خبر 6041287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha