۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰

نماینده جامعه زرتشتیان یزد:

زرتشتیان در انتخابات هم همراه مسلمانان در صحنه حاضرند

زرتشتیان در انتخابات هم همراه مسلمانان در صحنه حاضرند

یزد- نماینده جامعه زرتشتیان یزد با اشاره به دفاع تمام قد جامعه زرتشتی از جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی از حضور در صحنه در انتخابات در همین راستا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، موبد رستم کاووسیان زاده ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در شعبه اخذ رای ویژه زرتشتیان با اشاره به اینکه زرتشتیان استان یزد در کنار زندگی مسلمات آمیز در کنار مسلمانان در دفاع از کیان انقلاب اسلامی مانند یک خانواده با مسلمانان هماهنگ و همبستگی داریم.

وی اضافه کرد: همه تلاش می‌کنیم که با حضور به موقع و با همبستگی با آحاد ملت نماینده اصلح جامعه زرتشتیان را انتخاب می‌کنیم تا از حقوق جامعه زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی دفاع کنند هر چند مسئولان کشور کوتاهی نمی‌کنند.

نماینده جامعه زرتشتیان با اشاره به اهمیت دفاع از کشورمان در برابر تهدیدهای بیرونی، اعلام کرد: جامعه زرتشتیان نسبت به جمعیت کم، شهدایی را تقدیم انقلاب کرده اند که رستم آذرباد شهید زرتشتی استان یزد در دوران دفاع مقدس است و بسیاری از زرتشتیان سابقه حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل دارند.

وی تاکید کرد: همزیستی مسالمت آمیز در یزد مشاهده می‌شود و این اتحاد و همراهی در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی هم نمود دارد تا همه در کنار هم ایران آباد و آزادی را بسازیم و آتشکده‌های استان یزد برای رأی گیری آماده هستند و امکان رأی گیری حضوری برای کسانی که امکان و توان حضور در محل اخذ رأی را ندارند با شعب سیار وجود دارد.

کد خبر 6042115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha