۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸

امام جمعه کلاچای:

شرکت در انتخابات ضامن حفظ استقلال و منافع ملی کشور است

شرکت در انتخابات ضامن حفظ استقلال و منافع ملی کشور است

رودسر- امام جمعه کلاچای با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات ضامن حفظ استقلال و منافع ملی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی رضا زاده در خطبه‌های نماز جمعه به نشست صمیمی رهبر معظم انقلاب در جمع رأی اولی‌ها و تاکید معظم له بر انتخاب افراد اصلح مهم‌ترین مشخصه فرد اصلح را در تعهد و تدین، مبارزه با فساد، تأمین مدافع ملی کشور و حفظ استقلال کشور عنوان کرد.

وی با گرامیداشت چهاردهم اسفند روز احسان و نیکوکاری و سالروز تأسیس نهاد کمیته امداد بر لزوم همگرایی و انسجام مؤسسات خیریه و پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن از سوی آنها تاکید کرد.

امام جمعه کلاچای با اشاره به تجلی اراده مردم در حق تعیین سرنوشت از انتخابات به عنوان فرصتی برای حفظ استقلال و تأمین منافع ملی کشور ذکر کرد.

حجت الاسلام رضا زاده همچنین با گرامیداشت پانزدهم اسفند ماه روز درختکاری بر لزوم توسعه، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ درختکاری تاکید و آن را مستلزم عزم و اراده جدی و همگانی دانست.

امام جمعه کلاچای همچنین شرایط پل تقاطع غیر همسطح کلاچای را نگران کننده توصیف و با اشاره به اینکه کلاچای راه ارتباطی و مواصلاتی بین استان‌های گیلان و مازندران است شرایط کنونی را قابل درک ندانست و خواستار ایجاد ساز و کار مناسب برای خروج از وضعیت موجود شد.

وی با بیان اینکه این پل نباید دستاویز برخی موضوعات شود، تصریح کرد: ورودی و خروجی پل به طور دقیق مشخص نیست ضمن اینکه در بحث سیستم روشنایی نیز اقدام مناسب صورت نگرفته است.

کد خبر 6042344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha