۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۵۰

معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری؛

از رأی مردم به‌عنوان حق‌الناس صیانت خواهیم کرد

از رأی مردم به‌عنوان حق‌الناس صیانت خواهیم کرد

شهرکرد- معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه از رأی مردم به‌عنوان حق‌الناس صیانت خواهیم کرد، گفت: مردم گزارش تخلفات احتمالی را گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌میرزایی عصر جمعه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شاهد حضور پرشور مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم، اظهار کرد: این استقبال مردم موجب تقویت پایه‌های نظام اسلامی می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طبق قانون زمان قانونی اخذ رأی ۱۰ ساعت است، گفت: در صورت ازدحام در شعب اخذ رأی این زمان می‌تواند در دو مرحله ۳ ساعته تمدید شود که در نهایت می‌توان زمان رأی گیری را تا ساعت ۱۲ تمدید کرد.

وی با بیان اینکه از مردم درخواست می‌شود، حضورشان در شعب اخذ رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند، خاطرنشان کرد: قانون اجازه اخذ رأی بدون دستگاه‌های احراز هویت را نمی‌دهد و رأی‌گیری باید به‌صورت آنلاین و با دستگاه احراز هویت انجام شود.

حسین‌میرزایی با تاکید بر اینکه از رأی مردم به‌عنوان حق‌الناس صیانت خواهیم کرد، یادآور شد: مشکلاتی در برخی شعب اخذ رأی در چهارمحال و بختیاری در ساعات اولیه گزارش شد که در همان لحظه مرتفع شد، مردم گزارش تخلفات احتمالی را به نمایندگان فرماندار و ناظران مستقر در ستادها گزارش دهند.

کد خبر 6042766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایرانی محمد رضا ضد شاه IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      0 0
      ماشاالله