۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۲

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

«انتخابات» مظهر اراده جمعی مردم برای تغییرات مثبت است

«انتخابات» مظهر اراده جمعی مردم برای تغییرات مثبت است

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: انتخابات همواره و در همه جای دنیا مظهر اراده جمعی مردم برای تغییرات مثبت و رو به تحول است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد در پیامی از حضور پرشور مردم استان خوزستان در انتخابات امسال قدردانی کرد.

در این پیام بیان شده است: انتخابات همواره و در همه جای دنیا مظهر اراده جمعی مردم برای تغییرات مثبت و رو به تحول است. این مهم باعث شده مردم عزیز ایران نیز با وجود گلایه‌ها از برخی ناکارآمدی‌ها و اشرافی‌گری‌ها تأثیر اجتماعی خود را کنار نگذاشته و بدان عمل کنند.

در این پیام تاکید شده است: این حضور علی‌رغم تلاش سنگین و شبانه روزی دشمن در جنگ تمام عیار شناختی و ادراکی علیه کلیت نظام و خصوصاً قوای سه گانه صورت می‌گرفت. شاید این نبرد نابرابر ادراکی در هر کشور دیگری بود در زمان کوتاهی سبب سقوط نظام آن کشور می‌گردید. همین حضور سبب شکرگذاری از خداوند متعال و سپاسگزاری از مردم عزیز ایران و بالاخص خوزستان می‌گردد.

در این پیام بیان شده است: این جانب از تک تک مردم عزیز خوزستان در شهرها و روستاهای مختلف آن و از طوایف مختلف عرب، لر و بختیاری کمال تشکر را داشته و صمیمانه قدردانی می‌کنم. به عموم نمایندگان عزیزی که رأی اعتماد مردم را دریافت کرده‌اند نیز توصیه می‌کنم وظیفه‌شناسی، تلاش بی‌وقفه، ساده زیستی و مردم‌داری را جز اصول کار خویش قرار دهند.

کد خبر 6044076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha