۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲

شهردار ماهدشت خبر داد؛

گره‌گشایی از معضل چند ساله املاک قولنامه ای در ماهدشت

گره‌گشایی از معضل چند ساله املاک قولنامه ای در ماهدشت

ماهدشت- شهردار ماهدشت با اشاره به لغو ممنوعیت صدور پروانه ساختمانی برای املاک قولنامه ای، آن را موجب رفع بلاتکلیفی چندین ساله و خبری خوش برای قشر سازنده در این شهر دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، عسگر نصیری گفت: پس از ابلاغیه استانداری البرز به شهرداری، متقاضیان دریافت پروانه ساخت برای املاک قولنامه ای می‌توانند برای تشکیل پرونده به شهرداری مراجعه کنند؛ اعلام این خبر خوش موجی از رضایتمندی را در شهروندان و سازندگان ایجاد کرد چرا که در چند سال اخیر امکان پاسخگویی به مطالبه این افراد با توجه به رأی دیوان عدالت اداری مقدور نبود.

شهردار ماهدشت عنوان کرد: با رونق ساخت و سازها در املاک قولنامه ای، روند نوسازی بافت‌های فرسوده سرعت می‌گیرد و به آبادانی شهری کمک می‌کند؛ همچنین منابع درآمدی شهرداری ماهدشت جهت تقویت خدمت رسانی به شهروندان و محرومیت زدایی و رشد سرانه‌های خدماتی، عمرانی و فرهنگی بهبود می‌یابد.

وی تصریح کرد: گره گشایی از مشکل صدور پروانه ساختمانی برای املاک قولنامه‌ای پس از چندین سال وقفه ماحصل مکاتبات و رایزنی مداوم با دستگاه‌های ذیربط بوده و جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده و امام جمعه و مسؤولان شهری نیز مطالبه گری و پیگیری ویژه‌ای در این راستا داشته‌اند که در نهایت استاندار طی دستوری راهگشا این معضل را مرتفع کرد.

کد خبر 6045243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha