۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳

پنجره مهر؛

دینداری و معنویت امروز جامعه ایران محصول انقلاب اسلامی است

دینداری و معنویت امروز جامعه ایران محصول انقلاب اسلامی است

شیراز - مدیر بنیاد هدایت گفت: انقلاب بهمن ۵۷ از کشوری که بیشتر فضاهای آن غرق فساد شده بود، مردمانی با روحیه معنوی و عمق دینی ساخت که امروزه مظاهر این دینداری در اجتماعات دینی قابل رویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ناصر میرمحمدیان پیش از ظهر دوشنبه در سخنرانی آغازین رویداد توانمندسازی «شهید اصلانی» که با موضوع پیشرفت محله با جهاد تبیین با حضور امامان محلات هدف استان فارس و سایر کنشگران و فعالان دینی، تربیتی و فرهنگی مساجد در مجتمع مهدویت شیراز در حال برگزاری است گفت: مردم ایران از نظر معنویت و عمق دینی از بسیاری از مردم دنیا جلوتر هستند و اجتماعات بزرگ پیاده روی اربعین و مراسم شلوغ اعتکاف نشانگر این مساله است.

مدیر بنیاد هدایت گفت: معنویتی که امروز مردم ایران دارند مرهون و دستاورد انقلاب است و نهضت امام باعث شد کشوری که غرق در فساد و مراکز فسق و فجور بود به معنویت رهنون شود.

گفتنی است شهید حجت الاسلام محمد اصلانی سناجردی برادر شهیدان ابراهیم و حسین اصلانی سناجردی سال گذشته به علت جراحات شدیدی که در پی حمله تروریستی به وی متحمل شد در همان لحظه به مقام رفیع شهادت رسید و به برادران شهیدش پیوست.

این شهید گرانقدر به همراه دو طلبه دیگر ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با سومین روز از ماه رمضان به دست فرد تروریست تکفیری و تحت تأثیر القائات استکبار جهانی زخمی شد و آنی به شهادت رسید.

کد خبر 6045711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha