۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۸

مدیر جشنواره امام رضا (ع) اعلام کرد؛

مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های خوشنویسی، عکس و شعر تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های خوشنویسی، عکس و شعر تمدید شد

مدیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) از تمدید مهلت ارسال اثر جشنواره‌های خوشنویسی، عکس و شعر تا ۲۵ فروردین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری جشنواره، فرهاد قائمیان مدیر بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) گفت: با توجه استقبال هنرمندان به حضور در بخش‌های خوشنویسی، عکس و شعر مهلت دریافت آثار این سه بخش از بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) تا ۲۵ فروردین سال ۱۴۰۳ تمدید شد.

وی ضمن دعوت از علاقه‌مندان مختلف به شرکت در این بخش‌های هنری، حضور هر یک از هنرمندان را گامی ارزشی در راستای افزایش کیفی و کمی آثار این حوزه قلمداد کرد.

قائمیان متذکر شد: علاقمندان به شرکت می‌بایست در فرصت باقی مانده نسبت به ارسال اثر خود در حوزه‌های عنوان‌شده همت کرده و این امر را معطوف به روزهای پایانی فراخوان نکنند.

مدیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) ابراز امیدواری کرد با حضور هنرمندان علاقه‌مند و مستعد در بخش‌های مختلف خوشنویسی، عکاسی و شعر، بار دیگر توفیقات شایان توجهی در حوزه ارزشی فرهنگ رضوی به واسطه هنر رقم بخورد.

به گفته وی، ثبت‌نام علاقمندان به ارسال اثر در این بخش‌ها در بستر سایت شمس توس به نشانی shampoos.ir امکان‌پذیر است.

کد خبر 6047218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha