همزمان با جنگ در غزه، تل‌آویو به دنبال گسترش شهرک‌سازی‌ است

همزمان با جنگ در غزه، تل‌آویو به دنبال گسترش شهرک‌سازی‌ است

همزمان با تشدید حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه شهرک سازی های این رژیم در کرانه باختری نیز در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در حالی که جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کشتار بی وقفه ساکنان این باریکه در برابر سکوت جهانیان همچنان ادامه دارد به نظر می‌رسد تل آویو بیش از گذشته در مسیر گسترش شهرک سازی ها در کرانه باختری قدم گذاشته است.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که شورای عالی برنامه ریزی این رژیم با ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی جدید که اکثر آن‌ها در «معالیم ادومیم» واقع در کرانه باختری ایجاد خواهد شد موافقت کرده است.

پیش از این وزارت امور خارجه فرانسه درخواست وزیر دارایی رژیم صهیونیستی برای تصویب طرح ساخت سه هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی جدید را برای صهیونیست‌ها در کرانه باختری محکوم کرده بود.

این طرح جدید شهرک سازی به مانند دیگر پروژه‌های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین قرار دارد که بر مبنای قوانین بین المللی هرگونه فعالیت تل آویو در آن غیر قانونی است.

بتسلئیل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از افراطی ترین وزرای کابینه نتانیاهو در کنار ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم، تاکید فوق العاده‌ای بر پیگیری پروژه شهرک سازی در اراضی اشغالی فلسطین دارد.

کد خبر 6047918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha