۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور:

دانشجویان با حضور در یادمان‌ها با شهدا تجدید بیعت می‌کنند

دانشجویان با حضور در یادمان‌ها با شهدا تجدید بیعت می‌کنند

هویزه- رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: حضور افراد دانشجویی که در راهیان نور شرکت می‌کنند و به یادمان شهدا می‌آیند، تجدید عهد با شهداست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی رستمی ظهر امروز شنبه با حضور در زیارتگاه شهدای هویزه و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان کربلای ایران در جمع خبرنگاران بیان کرد: توفیق شد تا امروز در مزار شهدای هویزه که شهید علم الهدی و یارانش به شهادت رسیدند، حاضر بشویم. اینجا ارتباط ویژه‌ای با دانشجویان ما دارد. در روزهای اول دفاع مقدس و در دوران غربت رزمندگان ما، ۱۳ شهید دانشجو که چهار نفرشان از شهدای حاضر در تسخیر لانه جاسوسی هستند، در این نقطه به شهادت رسیدند.

افزود: این نقطه برای عزیزان دانشجوی ما الهام بخش است. امروزه مجموعه‌های دانشجویی فعال، پرتلاش، پربسامد و پر نمود هستند، اما این شهدا در دوران غربت، تنهایی و مظلومیت در این عرصه حاضر شدند و تا پای جان در سخت‌ترین شرایط عقب ننشستند و با مظلومانه‌ترین شکل به شهادت رسیدند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: این الهام بخشی باید حفظ بشود. بنابراین حضور افراد دانشجویی که در راهیان نور شرکت می‌کنند و به یادمان شهدا می‌آیند، هم تجدید عهد با شهداست و هم یادآوری مسؤولیت و رسالت سنگینی که دارند.

کد خبر 6050333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha