۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۵۶

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان:

حکمرانی بهداشت و سلامت مسئله‌ای جدی است که دنیا به آن توجه دارد

حکمرانی بهداشت و سلامت مسئله‌ای جدی است که دنیا به آن توجه دارد

بندرعباس - معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد شهدای سلامت، گفت: امنیت در جهان حرف اول را می‌زند و اهمیت امنیت برای همه حکمرانان در اولویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان کامرانی عصر شنبه در مجمع سلامت استان هرمزگان با اشاره به اینکه ائمه اطهار نیز سلامت را در کنار امنیت گذاشته‌اند، افزود: سلامت بسیار اهمیت دارد و وظیفه هر حکمرانی است که سلامت را در اولویت قرار دهد.

وی با بیان اینکه استاندار ۲۲ بسته توسعه و پیشرفت در استان تعریف کرده‌اند، اظهار کرد: در سه بسته اولْ آموزش، آب و بهداشت و درمان در اولویت قرار دارد و اگر بخواهیم توسعه و پیشرفتی داشته باشیم باید به این موارد توجه کنیم.

کامرانی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی در اولویت هر جامعه‌ای قرار دارد و باید به آن بویژه نیروی انسانی جوان توجه شود و جا دارد خیرین استان در این زمینه کمک بیشتری کنند.

معاون استاندار هرمزگان عنوان کرد: حکمرانی بهداشت و سلامت مسئله‌ای است که دنیا به آن توجه دارد چراکه همه جوانب از جمله جنبه‌های اجتماعی و اقتصادی در آن نهفته است.

کامرانی با بیان اینکه در این مجمع نقش بانوان خیلی برجسته است و باید از ظرفیت آن‌ها در حوزه سلامت کمک بگیریم، افزود: سعی می‌کنیم که جلسات مجمع سلامت را به خوبی دنبال کرده و همه ظرفیت‌های استان را پای کار بیاوریم.

کد خبر 6050720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha