۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۴۲

دادستان مرکز استان سمنان خبر داد؛

برخورد جدی با برهم زنندگان نظم عمومی چهارشنبه سوری در استان سمنان

برخورد جدی با برهم زنندگان نظم عمومی چهارشنبه سوری در استان سمنان

سمنان- دادستان مرکز استان سمنان گفت: همزمان با فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد جدی و بدون مماشات خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی گلی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در دادگستری سمنان، ضمن هشدار به برهم زنندگان نظم عمومی، تاکید کرد: همزمان با فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد جدی و بدون مماشات خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جدیت به علت وقوع حوادث جبران‌ناپذیر ناشی از عدم کنترل هیجانات چهارشنبه پایان سال است، تاکید کرد: مطالبه خانواده‌ها نیز برخورد با چنین افرادی است.

دادستان مرکز استان سمنان گفت: در صورتی که برهم زنندگان نظم و آسایش جامعه به مراجع انتظامی و قضائی عودت داده شوند خارج از نوبت و به سرعت به جرایم آنها رسیدگی خواهد شد.

گلی ادامه داد: شعب کشیک با حضور کارکنان قضائی و اداری در مراجع قضائی فعال و همراه با سرعت و دقت به گزارش‌های واصله از ضابطین رسیدگی و دستورات قانونی لازم را صادر می‌کنند.

وی همچنین افزود: هشدارهای لازم به اصنافی که فروشندگان مواد محترقه و خطرآفرین هستند نیز اعلام شده و با متخلفان در این حوزه هم برخورد صورت می‌گیرد.

کد خبر 6053701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha