۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶

مدیرکل هواشناسی اردبیل عنوان کرد؛

تداوم سامانه ناپایدار تا صبح فردا در اردبیل

تداوم سامانه ناپایدار تا صبح فردا در اردبیل

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از امشب تا صبح فردا در اکثر مناطق استان اردبیل بر میزان ابرناکی هوا افزوده شده و شاهد بارش باران خواهیم بود.

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر آن است امروز آسمان استان صاف تا نیمه ابری با وزش باد خواهد بود و طی این زمان تنها در شهرستان پارس آباد آسمان ابری با مه موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از امشب تا صبح فردا در اکثر مناطق استان بر میزان ابرها افزوده شده و مه پدیده غالب بوده، ضمن اینکه در نوار شرقی و مناطقی از شمال استان بارش پراکنده نیز احتمال می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه در طول روز پنجشنبه پدیده خاص جوی در سطح استان انتظار نمی‌رود، ادامه داد: روز جمعه با وزش بادهای جنوبی گاهی با سرعت تند، دمای هوا به طور محسوس افزایش خواهد یافت.

کوهی بیان کرد: در روز شنبه هفته آینده با گذر یک سامانه ضعیف از منطقه در برخی مناطق استان رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه جو استان پایدار خواهد بود، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6054460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha