دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه:

تعرض‌های آشکار ارتش اشغالگر به خبرنگاران را به شدت محکوم می‌کنیم

تعرض‌های آشکار ارتش اشغالگر به خبرنگاران را به شدت محکوم می‌کنیم

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه به تعرض‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خبرنگاران حاضر در مجتمع بیمارستانی شفا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه با صدور بیانیه‌ای تعرض‌های آشکار ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی نسبت به خبرنگاران و اصحاب رسانه را به شدت محکوم کرد و این اقدام را نقض قوانین بین‌المللی، معاهده ژنو و پروتکل‌های حقوق بشر عنوان کرد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه تاکید کرد: در چارچوب جنایت‌های اشغالگران اسراییلی پس از یورش به مجتمع بیمارستانی شفا، ارتش رژیم اشغالگر گروهی از خبرنگاران و اصحاب رسانه را که تجاوزهای اسراییل را از داخل این بیمارستان پوشش می‌دادند و درد و رنج‌های ملت فلسطین، زخمی‌ها، بیماران و گرسنگان را انتقال می‌دادند بازداشت کرد. از جمله این افراد بازداشت‌شده، اسماعیل الغول خبرنگار شبکه الجزیره، کادر خبری این شبکه و برخی خبرنگاران رسانه‌های دیگر هستند.

همچنین این نهاد دولتی فلسطینی مسوولیت کامل جان و سلامتی این خبرنگاران بازداشت‌شده را که پس از ضرب‌وشتم به محل نامعلومی منتقل شدند متوجه اشغالگران صهیونیست، دولت آمریکا و جامعه بین‌الملل دانست و نسبت به رفتار اشغالگران در پنهان‌داشتن سرنوشت این خبرنگاران به شدت ابراز نگرانی کرد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه از اتحادیه بین‌المللی خبرنگاران و تمامی سازمان‌های بین‌المللی و عربی مرتبط با خبرنگاران خواست که جنایت‌های مداوم اشغالگران در حق خبرنگاران در فلسطین را محکوم کنند و برای توقف نسل‌کشی جمعی ۶ ماهه در نوار غزه که شهادت ۱۳۵ خبرنگار را نیز در پی داشته است به رژیم صهیونیستی فشار بیاورند.

کد خبر 6058288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha