۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۳۷

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه:

طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» به مسافران نوروزی در گناوه معرفی می‌شود

طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» به مسافران نوروزی در گناوه معرفی می‌شود

گناوه- رییس اداره تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: معرفی طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» در ایام عید نوروز همزمان با آئین استقبال مسافران نوروزی در شهرستان گناوه کلید خورد.

حجت الاسلام علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جامعه‌ای سعادتمند خواهد شد که در پرتو نورانیت قرآن و دستورات آن قرار گیرد و زندگی خود را با آیه‌های قرآن ورق بزند و عمر گرانمایه را نورانیتی دیگر ببخشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: امسال تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت قرآن، آرمانی است که در حال تحقق است و سطر سطر زندگی کردن را در هوای قرآن تجربه خواهیم کرد.

وی گفت: طرح ملی «مسطورا»، نگاهی نو به زندگی قرآنی است و همه باید در سایه سار قرآن نفس بکشیم.

طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» به مسافران نوروزی در گناوه معرفی می‌شود

وی یادآور شد: این طرح در چند مرحله با حفظ سی آیه شروع و در زمانبندی ۴ ساله با هدایا و جوایز ارزشمند معنوی مانند حج عمره و تمتع ادامه می‌یابد که از نکات قابل توجه این طرح، «حفظ کنیم بیاموزیم» و «در هوای قرآن زندگی کنیم» است.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است فرصت را مغتنم شمرده و به منظور مشارکت مردم در حفظ آیات زندگی، توزیع کتابچه‌های قرآنی مسطورا و تراکت‌های قرآنی جهت استفاده و برکت در سفر همزمان با استقبال از مسافران و گردشگران در ورودی شهر گناوه با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان به هموطنان و مهمانان نوروزی اهدا کرد.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ جلد کتابچه مسطورا جهت استفاده و حفظ آیات موضوعی بین مردم و اقشار تأثیر گذار برای اشاعه و ترویج سطر سطر زندگی قرآنی توزیع شده است.

طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» به مسافران نوروزی در گناوه معرفی می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه بیان کرد: فضا سازی قرآنی در سطح شهر، برگزاری محافل انس با قرآن و کرسی‌های تلاوت، اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در ساحل، فعالیت‌های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب و نمایشگاه جذابیت‌های دینی برای استفاده مسافران نوروزی ازجمله دیگر برنامه‌های نوروزی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه با همکاری و همراهی مجموعه‌های فرهنگی مذهبی شهرستان در تعطیلات نوروزی خواهد بود.

کد خبر 6059510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha