۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۴۴

رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه در ایام نوروز

خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه در ایام نوروز

کرمانشاه- رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از خدمات ویژه این سازمان در ایام نوروز و فعالیت اتوبوس گردشگری رایگان در کرمانشاه خبر داد.

رضا دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی اتوبوس‌های گردشگری در کرمانشاه جهت برگزاری تورهای رایگان کرمانشاه گردی، ویژه میهمانان نوروزی، اظهار کرد: این طرح از ۲۹ اسفند با اختصاص دو دستگاه اتوبوس ویژه گردشگری در کرمانشاه اجرا می‌شود.

وی افزود: این اتوبوس‌ها به منظور رفاه حال گردشگرانی که وسیله حمل و نقل شخصی در اختیار ندارند و یا اینکه نمی‌خواهند از وسیله نقلیه خود برای بازدیدها استفاده کنند، راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: ساعت کار این اتوبوس‌ها هر روز از ۸ صبح تا ۲۰ شب می‌باشد که «تاق بستان، تکیه معاون الملک، تکیه بیگلربیگی، بازار سنتی، خانه صنایع دستی و سراب نیلوفر» از جمله بناهای تاریخی و جاذبه‌های تفریحی و توریستی کرمانشاه هستند که این اتوبوس‌ها گردشگران نوروزی را برای بازدید آنها خواهند برد.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های این سازمان برای ایام نوروز گفت: شیفت بندی پرسنل برای ارائه خدمات در کلیه روزهای تعطیل و غیر تعطیل نوروز ۱۴۰۳، ساخت سالن انتظار مسافر در پایانه مسافربری شهید کاویانی، بازسازی محوطه پایانه‌های مسافربری و رنگ آمیزی جداول، ارائه خدمات شبانه روزی تاکسیران مستقر در فرودگاه شهید اشرفی و همچنین پایانه‌های مسافربری شهید کاویانی و راه کربلا با بیش از ۳۰۰ دستگاه از دیگر برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز است

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: راه اندازی امداد تاکسی رایگان و همچنین راه اندازی تلفن گویایی ۱۳۳ برای شنیدن انتقادات و پیشنهادهای مردم از دیگر برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز پیش رو می‌باشد.

کد خبر 6059564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha