۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶

سرهنگ کشیر عنوان کرد؛

بی‌توجهی راننده به جلو عامل ۴۷ درصد حوادث ترافیکی

بی‌توجهی راننده به جلو عامل ۴۷ درصد حوادث ترافیکی

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: طبق آمارها عامل ۴۷ درصد حوادث رانندگی بی‌توجهی راننده به جلو است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر افزود: طبق آمارها و رصدهای پلیس، عامل ۴۷ درصد تصادفات شهری و جاده‌ای نداشتن تمرکز کافی و توجه راننده به جلو است که کار با تلفن همراه در این خصوص مزید بر علت می‌شود.

وی ادامه داد: رانندگان هنگام رانندگی به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکنند، زیرا باعث انحراف ذهنی و رفتاری آنها می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی شهر اضافه کرد: همه معابر پایتخت وضعیت عادی و روان داشته و افزون بر آن، رفت و آمد در معابر منتهی به بهشت زهرا نیز عادی گزارش شده است. همچنین طبق رصد دوربین‌های کنترل ترافیک، مبادی خروجی شهر نیز وضعیت عادی داشته و مسافران در وضعیت مناسبی در حال خروج از تهران هستند.

وی ضمن قدردانی از شهروندان تهرانی و مسافران حاضر در پایتخت گفت: خواهشمندیم ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در صورتی که قصد سفر دارید در فواصل زمانی مختلف حین رانندگی استراحت کافی کنید.

کد خبر 6060203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha