۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۱۹

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

راه‌اندازی مدرسه علوم دینی مسجدجامع سنندج اولویت متولیان امر باشد

راه‌اندازی مدرسه علوم دینی مسجدجامع سنندج اولویت متولیان امر باشد

سنندج_ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان گفت: راه‌اندازی مدرسه علوم دینی مسجد جامع دارالاحسان که از قدیم‌الایام محل تحصیل عالمان برجسته کردستان بوده باید در دستور کار متولیان امر قرارگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حاج ماموستا اقبال بهمنی بعدازظهر شنبه در دیدار نوروزی با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کاورند مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از اقدامات اوقاف در زمینه صیانت، رشد و شکوفایی از موقوفات تقدیر کرد.

وی وقف را منشأ خیر و برکت برای استان کردستان و گفت: کردستان به استان مسجدها و دارالعلم مشهور است و نیت پاک واقفین و موقوفات استان کردستان خدمات شایانی به مساجد و علمای بزرگ دینی این استان داشته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: راه‌اندازی مدرسه علوم دینی مسجد جامع دارالاحسان که از قدیم‌الایام محل تحصیل و تدریس عالمان برجسته کردستان بوده باید در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: بقعه متبرکه امامزاده هاجر خاتون که سابقاً مرکز آموزش و برگزاری محافل قرآنی بود باید به قطب قرآنی استان تبدیل شود که امید است در آینده نزدیک شاهد این امر مهم باشیم.

حاج ماموستا بهمنی اضافه کرد: نظارت بیشتر به کار متولیان در راستای اجرای امینانه نیت واقفان و احقاقا حقوق موقوفه باید در دستور کار اوقاف قرار بگیرد البته که در سنوات اخیر شاهد خدمات اوقاف به مردم و ماموستایان استان بوده‌ایم.

کد خبر 6065607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha