۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز:

ویژه برنامه لیالی قدر در ۴۰ بقعه متبرکه البرز اجرا می‌شود

ویژه برنامه لیالی قدر در ۴۰ بقعه متبرکه البرز اجرا می‌شود

کرج- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از برگزاری ویژه برنامه لیالی قدر در ۴۰ بقعه متبرکه این استان در راستای اجرای طرح‌های ضیافت الهی و آرامش بهاری خبر داد.

حجت الاسلام علی دشتکی در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری ویژه برنامه لیالی قدر در ۴۰ بقعه متبرکه استان البرز در راستای اجرای طرح‌های ضیافت الهی و آرامش بهاری خبر داد و گفت: این برنامه از ساعت ۲۲ در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) برگزار و به صورت زنده از سیمای البرز پخش می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز مطرح کرد: در این بقعه متبرکه به جز مراسم جزءخوانی قرآن کریم و سفره افطاری، نمایش مذهبی ویژه سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) نیز حدود یک ساعت قبل از آغاز مراسم لیالی قدر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای ویژه برنامه لیالی قدر شامل قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی و عزاداری در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) از ساعت ۲۲ بیان کرد: در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) نیز محفل انس با قرآن کریم از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز و در ادامه مراسم شب قدر برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از برگزاری مراسم لیالی قدر در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) واقع در محله محمدشهر و آستان مقدس امامزاده حیدر (ع) واقع در محله کلاک از ساعت ۲۲ خبر داد و خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم میزبان خوبی برای عزاداران باشیم.

کد خبر 6066010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha