۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۵۷

منتخب مردم دشتی و تنگستان:

سند توسعه ۴ ساله شهرستان‌های دشتی و تنگستان تهیه می‌شود

سند توسعه ۴ ساله شهرستان‌های دشتی و تنگستان تهیه می‌شود

بوشهر- منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تهیه سند توسعه چهار ساله شهرستان‌های دشتی و تنگستان در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین زارعی بعد از ظهر یکشنبه در نشست با فرماندار تنگستان اظهار داشت: مردم دشتی و تنگستان در طول تاریخ همیشه در صحنه‌های مختلف حضور داشته‌اند و حماسه‌های متعددی چه در مبارزه با استعمار پیر انگلیس و یا در ۸ سال دفاع مقدس و همچنین در صحنه‌های سیاسی و مناسبت‌های متفاوت نظام مقدس جمهوری اسلامی آفریده‌اند.

منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر خود فرض می دانم از مشارکت بیش از ۷۰ درصدی مردم دشتی و تنگستان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صمیمانه تشکر کنم که بالاترین درصد مشارکت را در بین بسیاری از شهرستان‌های کشور داشتند.

وی گفت: با این وصف همه ما وظیفه داریم تمام تلاش خود را جهت خدمت بیشتر به مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان به کار گیریم

زارعی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان و کشور کمتر توسعه پیدا کرده‌اند، استان و کشور باید بیشتر حمایت کنند.

منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که در دستور کار داریم تهیه سند توسعه ۶ ساله شهرستان‌های حوزه استحفاظی و به خصوص پرداختن به پروژه‌های مهم و اساسی که به عنوان پروژه پیشران توسعه به شمار می‌رود و البته تأمین منابع ملی جهت تکمیل پروژه‌هایی که شروع شده‌اند و نیاز به اعتبارات تکمیلی دارند، پیگیری می‌شود.

کد خبر 6066170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • طرفداران شما IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
      0 0
      جناب آقای دکتر زارعی..پروژه‌های مهم در شهرستان تنگستان..تکمیل سد باهوش..انتقال آب سد خائیز..بتونی کردن کانلهای آب کشاورزی..اضافه شدن روستای گادوی به شهر اهرم..بزرگراه اهرم به فراشبند اتصال به شيراز..توسعه صنعتی تنگستان ..تکمیل اسکله خورشهاب..بزرگراه اهرم به دلوار..تسهیل وامهای کشاورزی و امهال اقساط