۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱

رئیس پلیس راه استان سمنان:

ترافیک در جاده‌های استان سمنان پرحجم اما روان است

ترافیک در جاده‌های استان سمنان پرحجم اما روان است

سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان، گفت: همزمان با روز سیزدهم فروردین ماه ترافیک در محورهای مواصلاتی استان پرحجم اما روان است.

سرهنگ موسی بزرگی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سمنان پرحجم اما روان است، بیان کرد: ترافیک به خصوص در ورودی و خروجی شهرها با توجه به روز طبیعت، قدری سنگین است.

وی با بیان اینکه با فرا رسیدن آخرین روز از تعطیلات نوروزی، خیل مسافران در محور مشهد به سمت تهران در حرکت هستند، افزود: ترافیک در اکثر نقاط استان سمنان پرحجم اما روان گزارش می‌شود.

پیک بازگشت مسافران نوروزی

رئیس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: با توجه به زمان بازگشت مسافران از سفرهای نوروزی رانندگان از عجله پرهیز کرده و سرعت مطمئن را مد نظر قرار دهند.

بزرگی با بیان اینکه وزش باد شدید در استان سمنان سبب بروز مخاطرات جدی می‌شود، بیان کرد: با توجه به وزش شدید باد، رانندگان با سرعت مطمئن رانندگی کنند.

وی افزود: ۱۵ دقیقه استراحت بعد از هر ۹۰ الی ۱۲۰ دقیقه رانندگی از مهمترین توصیه‌های ما به مردم است چرا که مهمترین عامل تصادفات جاده‌ای در استان سمنان واژگونی بر اثر خستگی و عدم توانمندی در کنترل وسیله نقلیه است.

کد خبر 5744814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha