۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۱۹

دروازه بان نساجی تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت

دروازه بان نساجی تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت

«لوان پولی» دروازه بان برزیلی تیم فوتبال نساجی تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت و قرارداد او با این باشگاه به ثبت خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از مصدومیت علیرضا رضایی دروازه‌بان جدید تیم فوتبال نساجی در دیدار برابر آلومینیوم در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر با انجام آزمایشات پزشکی مشخص شد که او حداقل تا دو ماه نمی‌تواند درون دروازه این تیم قرار گیرد و نیاز به مداوا دارد.

با تصمیم ساکت الهامی سرمربی نساجی، «پولی» دروازه‌بان برزیلی راهی تهران شد تا در تمرینات نساجی چی ها شرکت کند و پس از چند جلسه تمرین او توانست رضایت الهامی را جلب کند و حتی در بازی تدارکاتی برابر شمس آذر نیز در درون دروازه این تیم ایستاد.

«پولی» تست‌های ایفمارک را با موفقیت پشت سر گذاشته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او امروز قرارداد خود را با این باشگاه به ثبت خواهد رساند و می‌تواند در دیدار هفته بیست و دوم برابر ملوان که مصافی حساس برای نساجی به شمار می‌رود اولین بازی خود را برای این تیم انجام دهد.

نساجی با ۱۵ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و ۹ دیدار باقی مانده برای این تیم تا پایان فصل بیست و سوم بسیار مهم هستند.

کد خبر 6066983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha