۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۳۸

رییس پلیس راه استان سمنان خبر داد؛

دامغان رکوردار بیشترین جان باختگان تصادفات نوروزی

دامغان رکوردار بیشترین جان باختگان تصادفات نوروزی

سمنان- رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه بیشترین جان باختگان تصادفات نوروز مربوط به دامغان است، گفت: سهم این شهرستان از تصادفات در استان ۴۴ درصد است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی بزرگی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر و شورای راهبردی تصادفات استان به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه از تاریخ ۲۴ اسفند ماه لغایت ۱۳ فروردین تصادفات فوتی و جرحی در استان کاهش داشته است، ابراز داشت: طی بازه مذکور کاهش پنج درصدی تصادفات در استان ثبت شده است.

وی ضمن بیان اینکه دامغان بیشترین جان باختگان تصادفات رانندگی را طی این ایام به خود اختصاص داده است، افزود: سهم این شهرستان ۴۴ درصد برآورد شده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان ضمن بیان اینکه بیشتر تصادفات در میامی و آرادان ثبت شدند، ابراز داشت: در راستای کاهش تصادفات با رانندگان دارای تخلفات حادثه ساز برخورد شده است.

بزرگی در ادامه تصریح کرد: طی بازه مذکور برای ایجاد امنیت و آرامش برای رانندگان قانونمند در استان سمنان ۲۵ هزار خودرو اعمال قانون و ۳۰۰ دستگاه خودرو هم توقیف شدند.

وی ضمن بیان اینکه ۶۴ درصد تصادفات مربوط به خستگی و خواب آلودگی بوده است، افزود: از مهمترین علت تصادفات در جاده‌های استان همین موضوع خواب آلودگی و ناتوانی راننده در کنترل وسیله گزارش شده است.

کد خبر 6067380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عبدالحمید سمیعی US ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      1 0
      جاده جندق دامغان علی الخصوص جندق معلمان فوق العاده خراب. ناایمن و خطرناک شده ..کی مسوولان میخوان بهش رسیدگی کنن؟
    • محمد رضا کرامتی IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      1 0
      با عرض سلام و خسته نباشید جاده جندق به معلمان در بعضی نقاط دو طرف جاده به خاطر باتلاقی بودن کویر بسیار موج داره و دو طرفه بودن این جاده اکثر ماشینها از وسط حرکت میکنند بسیار خطرناک هست واین جاده سالها به حال خود رها شده
    • محمدمهدی ثابتی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      سلام این جاده دارای موج و چاله های زیادی در حاشیه جاده هست واسه همین اکثر راننده‌ها وسط جاده حرکت میکنن و موج جاده فرمون رو از دست راننده‌ها میدزده...لطفا پیگیر درست شدن این جاده باشید.