۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۲۷

سرپرست استاندارد اردبیل خبر داد؛

انجام ۲۰۰ مورد نظارت و ارزیابی استاندارد در اردبیل

انجام ۲۰۰ مورد نظارت و ارزیابی استاندارد در اردبیل

اردبیل- سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت: بیش از۲۰۰ مورد نظارت و ارزیابی نوروزی از مراکز عرضه کالا و خدمات استان اردبیل انجام شد.

حسنعلی حسین پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اجرای طرح عیدانه از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ همزمان با سایر استان ها شروع شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری ادامه داشت و طی آن ۲۱۷ مورد نظارت و ارزیابی استاندارد از مراکز عرضه کالا و خدمات در استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: این نظارت ها شامل ارزیابی ۶۶ مورد مرکز فروش مواد غذایی، ۶۸ مورد رستوران و قهوه خانه، ۴۷ مورد مراکز عرضه شیرینی و خشکبار، ۸ مورد میادین میوه و تره بار ۱۲ مورد هتل آپارتمان، یک مورد مجتمع پذیرایی بین راهی، ۸ مورد هتل، ۵ مورد قالیشویی، یک مورد پایانه فرودگاهی و یک مورد نیز پایانه اتوبوسرانی براساس استاندارد ملی مربوط بوده است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل هدف از اجرای این طرح را صیانت از حقوق مصرف کنندگان در راستای بهره مندی از خدمات مطلوب و استاندارد عنوان کرد و گفت: درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانیhttps://۱۵۱۷.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه‌های مختلف ارسال کنند.

حسین پور بیان کرد: همچنین شماره تلفن ۱۵۱۷ آماده دریافت نظرات شهروندان اردبیلی می باشد و اردبیلی ها می توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت و اعتبار پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 6069155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha