۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۲۲

منتخب مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، نمایش اقتدار امت اسلام بود

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، نمایش اقتدار امت اسلام بود

بهارستان- منتخب مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، نمایش اقتدار امت اسلام بود.

حسن قشقاوی در حاشیه برگزاری راهپیمایی در جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز روز، تجلی وحدت و همبستگی ملت‌های آزادیخواه جهان در برابر ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس است.

وی افزود: امسال، روز قدس با توجه به جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، از اهمیتی دوچندان برخوردار بود.

سخنگوی سابق وزارت امور خارجه کشورمان ادامه داد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، نمایش اقتدار امت اسلام و تجدید میثاق با آرمان آزادی فلسطین بود.

قشقاوی با قدردانی از حضور بی سابقه مردم در این مراسم گفت: مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود از رژیم صهیونیستی و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.

وی عنوان کرد: این حضور پرشور، نشان‌دهنده پایبندی مردم ایران به آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت از مظلومان جهان است، پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، پیامی روشن به رژیم صهیونیستی و حامیان آن بود و این پیام، حاکی از آن است که امت اسلام تا آزادی کامل قدس شریف، از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین دفاع خواهد کرد.

کد خبر 6069988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha