۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۸

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

خط مقاومت پیروز حقیقی است/پاسخگوئی سران عرب به همراهی با صهیونیسم

خط مقاومت پیروز حقیقی است/پاسخگوئی سران عرب به همراهی با صهیونیسم

اردبیل - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مقاومت تنها راه پیروزی و غلبه امت اسلامی بر صهیونیسم جهانی و آمریکای خونخوار است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد ظهر جمعه در پایان راهپیمایی روز قدس در جمع تظاهرکنندگان اردبیلی اظهار کرد: آنهایی که سرزمین فلسطین را به رژیم صهیونیستی هبه کردند باید در برابر این جنایت تاریخی پاسخگو باشند چرا که در این ۷۷ سال رژیم صهیونیستی به قتل عام بیشماری علیه امت اسلامی دست زده است.

وی حجم وحشی گری این رژیم را در ماه های اخیر نمایشی از ماهیت پلید آنها برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم فلسطین نه تنها از حق قانونی خود فروگذار نکردند بلکه به سران مرتجع و همراه عرب منطقه اعلام کردند که نباید آرمان فلسطین زیرپای خواسته نامشروع این رژیم پایمال شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که حق مردم فلسطین نادیده گرفته شده بود با پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل فلسطین را مساله اول جهان اسلام معرفی کرد و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سال ۵۸ به نام روز جهانی قدس معرفی شد.

نیکزاد افزود: نامگذاری این روز باعث شد تا موضوع فلسطین نه تنها فراموش نشود بلکه همه ساله در مناسبت های مختلف مردم ایران و سایر کشرهای آزادیخواه خشم و نفرت خود را از صهیونیسم جهانی نشان داده و در کشورهای مختلف نیز جبهه مقاومت شکل گرفته و لرزه بر اندام صهیونیسم حهانی انداخه است.

وی بیان کرد: برای حذف غده سرطانی صهیونیسم جهانی ضرورت دارد امت اسلامی وحدت و همدلی خود را حفظ کرده و عملیاتی فراتر از طوفان الاقصی شکل گیرد تا برای همیشه و از روی جغرافیای تاریخی رژیم صهیونیستی محو و نابود شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با حضور آگاهانه جوانان غیرتمند مسلمان هیمنه رژیم صهیونیستی متزلزل شده و گنبد آهنین آنها بیش از هر زمان دیگر ضربه خورده و قطعا تداوم این حرکت های می تواند جلوی وحشی گری این رژیم را در حمله به زنان وکودکان و حتی بیماران در بیمارستان ها بگیرد.

نیکزاد بیداری امت اسلامی را ضرورت مقابله و مبارزه با رژیم کودک کش صهیونسیتی برشمرد و گفت: ملت های آزادیخواه جهان با تبعیت از مرجعیت شیعه آزادگی و حریت خود را به نمایش گذاشته و هیچ وقت دفاع از آرمان فلسطین را فراموش نکردند.

وی بیان کرد: راهبرد اصلی در شرایط کنونی حفظ خط مقاومت است چرا که تنها راه پیروزی در این عرصه مقاومت و ایستادگی است

حمله به سرکنسولگری ایران بی جواب نمی ماند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا نیز تمام حمایت خود را از این رژیم جعلی انجم می هد تا بساط امت اسلامی از منطقه برچیده شود در حالی که نتیجه چنین حمایت هایی جز نفرت و تولید بی اعتمادی در منطقه نمی باشد.

نیکزاد با انتقاد از طرح مساله سازش در منطقه و تسلیم شدن در برابر خواسته رژیم حیوانی و کودک کش صهیونیسم تصریح کرد: طرح موضوع سازش با رژیمی که شبیه حیوان درنده است بیشتر شبیه شوخی است چرا که در این ۶ ماه این رژیم کودک کش بیش از ۳۰ هزار انسان بیگناه را در فلسطین قتل عام کرده است.

وی تداوم انتفاضه و پایداری موضوع فلسطین را به عنوان مساله اول جهان اسلام یاآور شد و بیان کرد: سایر کشورها با همراهی جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند هرچند که امپراتوری رسانه ای غرب سعی دارد واقعیت ها را کتمان کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به رفتار نامتعارف رژیم صهیونیستی در حمله به سرکنسولگری ایران اشاره کرد و گفت: فرماندهان نظامی ما تنها با کینه توزی این رژیم به شهادت رسیدند ولی آنها بدانند که با تدبیر خاص و در موقعیتی ویژه سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ما جواب داندان شکنی را به یاوه گویی ها و اهانت های ژیم صهیونیستی خواهند داد.

کد خبر 6070135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • انا عمار IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      مهر ننگ جنایات در غزه بر پیشانی یهودیان و آمریکائیان است و هر چه جنایات بیشتر گردد نفرت جهانیان از یهودیان کفتار صفت درمانده افزون‌تر میگردد . درود بر مجاهدان محور مقاومت