۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۲۲

معاون علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

انجام بیش از ۲۴۰۰ عمل جراحی در مراکز درمانی لرستان

انجام بیش از ۲۴۰۰ عمل جراحی در مراکز درمانی لرستان

خرم‌آباد - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان از انجام بیش از دو هزار و ۴۰۰ عمل جراحی در مراکز درمانی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش بیرانوند امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان با ۱۷ بیمارستان دولتی در ایام تعطیلات امسال از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت پایان ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ خدمات درمانی شبانه‌روزی شایان توجهی را به مراجعین ارائه کرده است به‌طوری‌که در مجموع بیش از دو هزار و ۴۰۰ عمل جراحی در این مراکز درمانی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این ایام تعداد ویزیت انجام شده توسط پزشک عمومی ۱۱۴ هزار و ۸۵۰ نفر، تعداد ویزیت توسط پزشک متخصص چهارهزار و ۳۴۷ نفر و تعداد کل مراجعین به اورژانس بیمارستان‌ها ۴۷ هزار و ۵۰۵ نفر بوده که ویزیت و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوصی بیماران سرپایی و بستری در بیمارستان‌های دولتی، افزود: تعداد بیماران سرپایی اورژانس مراکز ۳۶ هزار و ۱۸۷ نفر و تعداد بیماران بستری نیز ۹۸۸۷ نفر بوده که از خدمات درمانی مراکز بهره‌مند شده‌اند.

بیرانوند با اشاره به بحث نظارت بر فعالیت مراکز درمانی، گفت: تعداد ۱۳۲ بازرسی از مراکز درمانی در تعطیلات نوروزی توسط کارشناسان اداره نظارت بر درمان انجام شده است.

کد خبر 6072094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha