۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۳۴

آخرین وضعیت تسهیلات مستاجران مشخص شد+ جزییات

آخرین وضعیت تسهیلات مستاجران مشخص شد+ جزییات

مدیرعامل بانک مسکن از افزایش ۱۷۰ درصدی مبلغ تسهیلات حمایتی بانک مسکن برای مستاجران با پرداخت ۱۵ هزار و ۸۰۴ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۲به مبلغ بیش از ۹ هزار و ۸۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: بانک مسکن در دولت سیزدهم، ۲۹ هزار و ۷۵۴ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۵ میلیارد ریال پرداخت کرد. ۱۵ هزار و ۸۰۴ فقره از این تسهیلات به مبلغ بیش از ۹ هزار و ۸۳ میلیارد ریال به سال ۱۴۰۲ اختصاص دارد که با افزایش حدود ۱۷۰ درصدی در مبلغ تسهیلات نسبت به سال ۱۴۰۱ همراه بوده است.

مدیرعامل بانک مسکن ادامه‌داد: با توجه به تأکیدات مکرر رئیس‌جمهور مبنی بر کاستن دغدغه‌های مردم در تأمین ودیعه مسکن، بانک مسکن با همه توان و تلاش خود، نسبت به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، مددجویان سازمان بهزیستی کشور و سایر متقاضیان اقدام کرده است.

کد خبر 6073585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      0 0
      متاسفانه فقط کرایه خونه پایین هست که با دلار بالا نرفته اون موقع که دلار هزار تومان بود ۵۰۰اجاره دادم میشد ماهی ۵۰۰دلار بعد شد ۳۰۰دلار الان ماهی ۷اجاره دادم میشه حدود ۱۲۰مستاجر ها ناشکر هستن اگر بکن کرایه خونه بالاست