۲۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲

برای نخستین بار؛

بستر اجرای آموزش‌های مهارتی «هوافضا» در خوزستان فراهم شد

بستر اجرای آموزش‌های مهارتی «هوافضا» در خوزستان فراهم شد

اهواز- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از بستر سازی برای برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی در رشته «هوافضا» برای نخستین بار در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام ملایی هزاروندی ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با ایجاد مرکز جوار و استفاده از ظرفیت کارگاه مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای بخش دولتی و هواپیمایی کارون، آموزش در بخش هوا فضا و صنعت تعمیرات هواپیمایی اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به نقش کلیدی آموزش فنی و حرفه‌ای در تحقق توسعه اشتغال با راه اندازی این رشته آموزشی‌، ظرفیت و بستر اشتغال بسیار زیادی برای مهارت آموختگان ایجاد خواهد شد.

ملایی هزاروندی توضیح داد: تصمیم برای اجرایی شدن این آموزش‌ها در نشست تخصصی با مدیر منطقه هواپیمایی کارون در استان خوزستان و بازدید دکتر محمد امین مکوندی مدیر کل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، معاونین و تعدادی از رؤسای مراکز از ظرفیت‌های آموزشی هواپیمای اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این نشست مقرر شد آموزش‌های مهارتی مورد اشاره با تعامل، همکاری بین بخشی و استفاده از توان حداکثری مربیان طرفین عملیاتی شود.

ملایی هزاروندی یادآور شد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با ۵۵ مرکز آموزش دولتی و یک هزار و ۵۳۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در راستای توانمندسازی جوانان و مهارت جویان استان فعالیت دارد.

کد خبر 6074187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha