۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۱

مدیر بنیاد مسکن پارس‌آباد:

۵۹۰ سند مالکیت روستایی طی سال گذشته در پارس‌آباد صادر شد

۵۹۰ سند مالکیت روستایی طی سال گذشته در پارس‌آباد صادر شد

پارس‌آباد- مدیر بنیاد مسکن شهرستان پارس‌آباد گفت: ۵۹۰ مورد سند مالکیت روستایی طی یک‌سال گذشته در شهرستان پارس‌آباد صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بیت‌اله ابولی ظهر چهارشنبه در دیدار با امام جمعه پارس آباد به مناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: طی یک سال گذشته در ۹ روستای این شهرستان ۵۰ هزار مترمربع آسفالت‌ ریزی معابر و ۱۲ هزار متر مربع زیرسازی با اعتباری حدود ۳۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، ملی و قیر یارانه‌ای انجام شده است.

وی افزود: در این شهرستان ۶۳۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن با اعتباری حدود ۶۵۰ میلیارد تومان در حال اجرا است که ۱۲۰ واحد آن در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیر بنیاد مسکن پارس‌آباد تصریح کرد: در خصوص طرح ویژه مسکن روستایی نیز ۳۷۰ فقره تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی و متمم در روستاهای شهرستان پارس آباد در حال انجام است که ۲۵۰ واحد آن به بهره برداری رسیده است.

ابولی با بیان اینکه ۵۹۰ مورد صدور سند مالکیت روستایی در این شهرستان انجام شده است، گفت: تعداد ۱۰۵ مورد کمک بلاعوض برای تکمیل واحد مسکونی نیازمندان واجد شرایط این شهرستان با اعتبار ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: مشکل مالکیتی محدوده کشت و صنعت و دامپروری مغان ۴۴ روستا حل شده که تعداد ۸ روستای آن سند به نام بنیاد مسکن صادر شده و مابقی در حال انجام است.

کد خبر 6075118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha