۲۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶

مسوول امور رسانه تبلیغات اسلامی اردبیل:

مسابقه «زندگی با آیه ها» در اردبیل به ایستگاه پایانی رسید

مسابقه «زندگی با آیه ها» در اردبیل به ایستگاه پایانی رسید

اردبیل- مسوول امور رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مسابقه «زندگی با آیه‌ها» طی ۳۰ روز ماه رمضان با استقبال ۳۱ هزار نفر در اردبیل به ایستگاه پایانی رسید.

علی دژبانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک عید فطر گفتمان سازی قرآنی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآن کریم به باورها، اندیشه‌ها و رفتارهای عملی را از اهداف مسابقه «زندگی با آیه‌ها» در اردبیل دانست و اظهار کرد: مسابقه زندگی با آیه‌ها با استقبال ۳۱ هزار نفر در مدت ۳۰ روز اجرا و در عید فطر به اتمام رسید.

وی با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان در حوزه رسانه، اجرای پویش «زندگی با آیه‌ها» را محور اصلی فعالیت‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: ترویج و تعمیق سبک زندگی قرآنی در جامعه از اهداف اصلی طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» است.

مسؤول امور رسانه تبلیغات اسلامی اردبیل ادامه داد: کاربردی کردن مفاهیم متعالی قرآن در زندگی عملی در بین تمامی اقشار مختلف مردم به مناسبت ماه مبارک رمضان رویکرد مهم در راستای گفتمان "زندگی با آیه‌ها" و از نتایج اجرای این طرح در استان اردبیل بود.

دژبانی اهمیت اجرای «طرح ملی مسطورا» در بین اقشار مختلف مردم را یادآور شد و بیان کرد: علاوه بر مسابقه «زندگی با آیه‌ها» حفظ، مفاهیم و درک معانی آیات منتخب در «طرح ملی مسطورا» با محتوا و منابع واحد که توسط اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل طراحی شده، توسط مربیان قرآن آموزش داده شد.

وی گفت: از بین شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح ارسال کردند ۱۸۰ نفر به قید قرعه انتخاب و طی مراسمی در روزهای آتی با اهدای هدایایی حدود ۹۰۰ میلیون ریال از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردبیل تجلیل خواهند شد.

کد خبر 6075160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha