۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۵۴

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

توقیف ۲۱ خودروی شوتی طی ۷۲ ساعت گذشته در هرمزگان

توقیف ۲۱ خودروی شوتی طی ۷۲ ساعت گذشته در هرمزگان

بندرعباس - فرمانده انتظامی استان از توقیف ۲۱ خودروی شوتی با کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در ۷۲ ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی استان در اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی سطح استان در ۷۲ ساعت گذشته به ۲۱ دستگاه خودروی سواری و سنگین مشکوک و جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروها، ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌ای نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: مأموران در این رابطه مجموعاً ۲۱ دستگاه خودرو توقیف و ۱۸ نفر را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه برخورد با خودروهای شوتی و حامل فرآورده‌های ملی در چارچوب قانون با قانون شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6078218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • لبخند واقعی خدا زمانیکه مظلوم بحقش برسه IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 7
      شوتی=شریک خون شهدا سوخت بر=حامی سوخت صهیونیست حمل قاچاق سلاح=قاتل جان مامورین قاچاق مواد=حمایت از شیطان رجیم مجموع کارها=حمایت از شیطان رجیم برای قدرت گرفتنش متاسفانه از اسلام فراری می دن و به سمت شیطان روانه می شن
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      0 0
      یکی از سوخت برها بیاید حال خانواده کشته ببینند البته کسی که لقمه حرام انتخاب کرده است به پدر و مادر خودش هم احترام نمی‌گذارد چه برسد به حق الناس، سوخت قاچاق یعنی دزدی از حق تمام مردم ایران،این افراد جز طبقات شدیداً فقر ایمان و فرهنگی دارند که دست به دزدی اموال بیت المال می زنند