۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۱

دبیر انجمن کوراش:

ترکیب تیم ملی کوراش جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد

ترکیب تیم ملی کوراش جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد

بجنورد_ دبیر انجمن کوراش گفت: ترکیب تیم ملی کوراش جمهوری اسلامی ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

کوروش خسرویار در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: چهاردهمین رقابت‌های کوراش قهرمانی مردان کشور و انتخابی تیم ملی، یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک، در شهر زاهدان با حضور ۲۰۰ ورزشکار. مربی و داور در قالب ۲۱ تیم از ۲۰ استان کشور برگزار شد.

دبیر انجمن کوراش در ادامه گفت: در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی قره‌قاش اول، محمد خسروی دوم و سعید طالبی‌نیا و محمد کاظم براتی سوم مشترک شدند و در وزن ۶۶ کیلوگرم مجید وحید بریمانلو مقام اول، علی محمدی بریمانلو دوم، و حسن گروهی و حسین پولادی سوم مشترک را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در وزن ۷۳ کیلوگرم رضا احمدزاده مقام اول، الیاس پاکدل مقام دوم و مهران محمدی بریمانلو و احسان مهماندوست سکوی سوم را کسب کردن و در وزن ۸۱ کیلوگرم رامین احمدزاده مقام اول، علی زحمت کش مقام دوم و ابولفضل عفتی و رضا پارساپور سکوی سوم را از آن خود کردند.

خسرویار گفت: در وزن ۹۰ کیلوگرم امید تیزتک مقام اول، پوریا مهنانی مقام دوم و تورج چناری و امیرمحمد رمضانی مقام سوم در وزن ۱۰۰ کیلوگرم مسعود قوی‌بازو مقام اول، حامد شاکری مقام دوم و امید ساعدپناه و فردین شاهباز سوم شدند و در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم علیرضا نیک‌سرشت مقام اول، محمد رضا وحدانی دوم و فرزین شاهباز و حسن روحانی مقام سوم را به دست آوردند.

دبیر انجمن کوراش بیان کرد: در نتیجه تیم خراسان رضوی مقام اول، خراسان شمالی دوم و سیستان و بلوچستان مقام سوم را کسب کردند.

خسرویار خاطر نشان کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها در خرداد ماه سال جاری در مسابقات قهرمانی آسیا تهران شرکت خواهند کرد.

کد خبر 6083018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha