۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۴۴

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر قزوین:

عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است

عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است

قزوین- دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر قزوین با بیان اینکه عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است، گفت: حجابی که دختران ما انتخاب می‌کنند حجابی انتخابی و آگاهانه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مهدی احمدی امروز در همایش روحانیون وطلاب، ائمه جمعه وجماعات با موضوع حمایت و تقدیر ازنیروی انتظامی به خاطر برقراری طرح نور گفت: محجبه بودن خودش عاملی برای سوق دادن انسان به حیا و عفت است و این دو مقوله جدایی ناپذیر هستند و انحصار به زن و مرد ندارند.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان قزوین گفت: عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است، در کنار حیا و عفت مقوله حجاب است که کاملاً در ارتباط اصولی با حیا و عفت است و امروزه حجابی که دختران ما انتخاب می‌کنند حجابی انتخابی و آگاهانه است.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: حجاب و پوشش تنها مختص انسان نبوده و با نگاه به عالم هستی، در می‌یابیم که خداوند تمام موجودات را دارای پوشش و حفاظ آفریده و عریانی و برهنگی را عامل افول و سقوط برشمرده است.

وی ادامه داد: امنیت مسئله ساده‌ای نیست و اینکه نیروهای انتظامی شب و روز خود را در این راستا خرج می‌کنند، قابل تقدیر است.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان قزوین تصریح کرد: دشمنان امروز در تمامی عرصه در مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی ۴۵ سال است که در برابر این توطئه‌ها با سربلندی ایستاده است.

وی ادامه داد: طرح نور باید با قدرت اجرا شود و تداوم آن موجب دلگرمی جامعه است. وی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی کشور در جهت عمل به مطالبه عمومی جامعه و در راستای ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی در مقام ضابط قانونی دستگاه قضائی به وظایف محوله خود پرداخته است و خوشبختانه در مدت برگزاری این طرح در کشور ودر استان شهروندان به خوبی همراهی وهمکاری داشته‌اند که جای تقدیر است.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: اگر در جامعه امر به معروف و نهی از منکر نباشد منکر و ظلم حاکم خواهد شد و وظیفه همه در امر به معروف و نهی از منکر تذکر لسانی است.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان قزوین تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فرایض بسیار مهم، حساس و سرنوشت ساز اسلامی و رویکرد اساسی انبیا و معصومین و اولیای الهی است.

کد خبر 6091521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha